63

رئیس ارشاد:از رسانه های قانونی حمایت مادی خواهیم کرد

  • کد خبر : 16387
  • 30 بهمن 1395 - 17:19

اظهارات برخی از مسئولین رامهرمز بعد از یکماه توقف فعالیت های پایگاه خبری یاران۳۱۳ و موضع خود در برابر این رسانه قانونی و دارای مجوز در ذیل آمده است.

به گزارش رامهرمزنیوز پس از یکماه توقف فعالیت های پایگاه خبری تحلیلی یاران۳۱۳ به دلیل مشکلات مالی که از این پایگاه خبری به عنوان اولین رسانه محلی دارای مجوز رسمی یاد می شود به اقرار مسئولین این سایت حتی یک مسئول سراغی از توقف فعالیت آنها نگرفته است.

یاران313

امام جمعه رامهرمز در این خصوص گفت:شنیده بودم که فعالیت این پایگاه خبری به دلیل مسائل مالی متوقف شده است.اداره ارشاد وظیفه دارد که به کلیه ی  رسانه های دارای مجوز و قانونی به صورت مساوی یارانه پرداخت کند و باید مورد حمایت ارشاد قرار بگیرند.

 وی افزود: متاسفانه بدلیل عدم منبع مالی در اختیار توان حمایت مالی از این عزیزان را نداریم اما با تمام توان از آنها حمایت معنوی و کلامی خواهیم کرد و از آنها درهرجایی که لازم باشد حمایت می کنیم.

سیدغلامرضاموسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز با بیان اینکه آمادگی برگزاری جلسه با کادر این سایت خبری را دارد تا مطالبات آنها را پیگیری کند اظهار کرد: آنچه که در گذشته اتفاق افتاده تمام شده است و حال با توجه به اینکه بنده به تازگی ریاست این اداره را تحویل گرفته ام آنچه وظیفه قانونی من در برابر آنها باشد انجام می دهم و با جدیت پیگیر مطالبات به حق آنها خواهم بود.

 
وی ادامه داد: هم شخصا و هم بصورت حقوقی تا جایی که قانون راه بدهد از پایگاه خبری یاران۳۱۳ به عنوان رسانه قانونی و دارای مجوز شهرستان حمایت خواهم کرد و حاضر هستم تا تهران هم برای راه اندازی کار دوستان بروم و کوتاهی نخواهم کرد.

حجت الاسلام عسکرزاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رامهرمز با اشاره به فعالیت های روشنگرانه مجموعه یاران۳۱۳ خاطرنشان کرد: این اداره از سال ۹۱ با مشکلات مالی روبرو بوده است ولی بازهم با این وجود اگر در سال جدید راهی وجود داشته باشد به مجموعه یاران۳۱۳ کمک خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شاید نتوانیم کمک مالی انجام دهیم ولی همیشه همانند گذشته از موضع و فعالیت های جریان ساز این رسانه انقلابی دفاع خواهیم کرد و در بین مسئولین حامی آنها خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه : https://ramhormoznews.ir/?p=16387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.